03 October 2011

Oh..my Bz Week..

Oh..my Bz Week..

Salam semua..sori 2 minggu rasanya x dapat nak update blog..terasa tersangat2 la penat dengan minggu yang sudah..

Erm..aku pun x tahu mana satu yang aku nak mulakan dulu..banyak jugak cerita rasanya..haha..

Wokey..aku mulakan cerita dari  tarikh 23hb..

5.00pg - bangun pagi dalam keadaan yang sangat malas..tetapi atas rasa tanggungjawab+kewibawaan ke atas cik tunang..so dengan gagahnya bangun menuju ke bilik air..tapi sampai jer kat bilik air..sentuh air ngan jari (ala2 citer Seniman bujang lapok)..terasa sangat la sejuk air tatkala itu..so aku basuh muke jer dulu..

5.15pg - aku kembali ke birai katil untuk membelek2 beg dan mengira2 barang apa yang diperlukan lagi untuk dibawa ke ipoh..

6.00pg - Selesai berkemas dan pastikan semua cukup..aku bersiap2 nak mandi lepas dengar azan subuh..di dalam bilik air plak..masih duk merenung air kat dlm kolah (kolah la sgt..padahal dalam tong jer).. sebab pagi tu sangat la sejuk..sepanjang minggu hujan..so air pun rasa mcm air sejuk dalam peti ais..nak tak nak..terpaksa mandi sebab takut lambat nak solat n gerak dari rumah..

6.40pg - Lepas je solat, aku tepon Bff aku..datang ambik aku..ni yang aku syg kat Bff aku..waktu memerlukan..dia sanggup tolong aku..kreadit thanks to my frend..haha..sampai jer aku terus gerak ke KL Sentral..sebab train kul 8 pg..diorg ckp kena ada setengah jam awal sebelum berlepas..so tergesa2 la aku ke sana..

7.05pg - Aku sampai kat KL Sentral..so aku sarapan dulu..makan nasi lemak n air teh suam..tp rasanya sangat la hampeh tehnyer..nasib aku lapo..kalo x..tp air teh aku x minum abis..sbb sgt la x sedap, last2 minum mineral water jer..so..no more next time bebeh..



7.30pg - aku dah tercegat kat escalator KTM ETS tue..tunggu punya tunggu x bukak2 lagi..hampeh tul la..akupergi la kedai buku..tengok ada pape x yang leh dibaca dalam train..tp xder apa pun yang besh..last2, aku beli surat kabar Metro jer..

8.00pg - Waktu bertolak dari KL sentral..masih x bukak2 juga laluan ke ETS KTM..orang dah semakin ramai menunggu dan beratur..ada gak yang cakap nak saman la bagai..sbb pihak ETS yang membuat janji..so sepatutnya keadaan ni di elakkan..

8.10pg - akhirnya aku menaiki train dan bertolak menuju ke Ipoh..dan perjalanan mengambil masa 1j50min.. (tapi hampeh gak..)

10.25pg - Sampai di Station Keretapi IPOH..

bersambung..


p/s : korang pun mesti penat baca tentatif program aku satu hari yang x sudah nie..so korg rehat la yerk..aku pun nak rehat jap jari nie..sakit hati hari nie x abis lagi ngan perihal FB aku yang kena Hack ngan budak yang guna nama " bdkampang@yahoo.com" aku akan pastikan yang aku akan dapatkan budak sial ni sampai dapat..wahahaha..

2 comments:

  1. Eeee, leh lagi mandi ala2 bujang lapok... Busukkkk....

    ReplyDelete
  2. haha..jeles..wakakaka..busuk2 pun bakal laki dia gak..ngeh..ngeh..ngeh..^^

    ReplyDelete